Despre cumparaturile online

Posted by

Nu este nici o știre faptul ca shoppingul online este un sport popular atât pentru bărbați, cât și pentru femei. Cu toate acestea, bărbații au depășit femeile când au făcut achiziții online! De fapt, potrivit unui raport CNBC, bărbații au tendința de a depăși doamnele cu 20-30% pe tranzacție și nu este vorba despre muzică sau gadgeturi care conduc tendința de cumpărături online pentru bărbați; mai degrabă, bărbații și accesoriile domină piața de consum online pentru bărbați.

Deci, în loc să se concentreze numai stereotipurile bazate pe gen, site-urile de cumpărături trebuie să fie adaptate pentru domni prin înțelegerea modului lor de acțiune obișnuit atunci când caută și cumpără îmbrăcăminte sau incaltaminte online.

Dacă doriți ca afacerea dvs. să ajungă la demografia masculină mai eficient, aici sunt trăsături importante de cumpărături masculine pe care trebuie să le cunoașteți:

Bărbații își fac cercetarea (riguroasă)

Barbatii sunt extrem de hotarati in special atunci cand fac pe cumparaturii de moda. O constatare semnificativă dintr-un sondaj efectuat în iunie 2011 de Men’s Health și GfK Roper este că bărbații sunt mai implicați decât femeile atunci când vine vorba de cercetarea online a produselor, de la citirea recenziilor la cumpărăturile sociale online. 84% dintre consumatorii de sex masculin preferă să studieze și să cumpere online de două până la trei ori pe lună.

Acest lucru sugerează că, chiar înainte de a vizita site-ul dvs., bărbații ar avea deja o idee despre ce fel de haine, încălțăminte sau îmbrăcăminte doresc să le cumpere. În momentul în care încep să privească catalogul de produse, ar fi pur și simplu o problemă de ai conduce spre produsul care se potrivește cu cel pe care intenționează să îl cumpere.

Barbatii pot fi mai obisnuiti cu activitatile legate de cumparaturi online

Studiul Performics 2011 privind cumpărăturile sociale a arătat că bărbații au mai multe șanse decât femeile să efectueze cinci din cele șase activități de cumpărături online – cum ar fi citirea informațiilor despre produse și recenzii, compararea comercianților cu amănuntul, găsirea disponibilității produselor și obținerea informațiilor magazinului prin intermediul rețelelor sociale – spre deosebire de femeile care au tendinta să caute oferte, cupoane și reduceri pe site-urile de comerț electronic.