Comisia judeţeană de admitere va rezolva, în perioada 29-31 iulie, situaţiile speciale apărute după repartizarea computerizată: situaţii medicale speciale, schimburi de elevi, redistribuirea candidaţilor gemeni, distribuire sau redistribuire pe locuri rămase libere, pentru apropiere de domiciliu, corectarea unor erori de transcriere greşită în baza de date computerizată a opţiunilor exprimate de elevi etc.
Astfel, cei interesaţi pot depune pe 29 iulie (între orele 8:30-15:00) şi pe 30 iulie (08:30-12:00), la sediul Inspectoratului Şcolar Prahova, o cerere tip, însoţită de acte care să susţină cererea. Analiza cererilor şi comunicarea decizeiei comisiei se vor face în şedinţă publică pe 31 iulie.
Deciziile comisiei judeţene vor fi luate respectându-se, în toate cazurile, numărul maxim de 30 de elevi pe clasă şi criteriul referitor la media de admitere.
Între timp, candidaţii care nu au particiupat la prima etapă de repartizare computerizată sau care nu au fost admişi, vor afla rezultatele celei de-a doua etape, pe 25 iulie.