AFI Palace Ploiesti, unul dintre Mall-urile din municipiu, si-a lansat deja o companie prin care doreste sa isi aleaga o imagine noua pentru Mall, persoana potrivita care sa castige un salariu timp de un an. Dupa parerea personala, este o idee cum nu se poate mai buna, intru-cat sunt tineri dornici sa se afirme si sa isi faca cunoscute abilitatile si calitatile in socializarea cu cei din jur si nu numai. Iar ca sa devii imaginea lui AFI, nu trebuie sa faci eforturi imense, ci doar sa trimiti o fotografie care sa te reprezinte cel mai bine, alaturi de datele tale personale si totul intr-un mesaj privat, pana pe data de 21 august.
Fotografiile tinerilor interesati de aceasta campanie, vor fi postate pe pagina de Facebook de aici (click pe link), iar fotografia care a primit cele mai multe aprecieri, va fi clasata in top cinci fotografii cu multe like-uri, top din care, dupa jurizarea care se va face, se va alege si castigatorul. Daca fotografia ta primeste multe aprecieri, te vei afla printre cei cinci semifinalisti care vor trece prin etapa jurizarii finale. Regulamentul concursului care poarta numele de „Tu poti fi urmatoarea imagine a AFI Palace Ploiesti” deja vi l-am facut cunoscut, pentru ca tot ceea ce trebuie sa faceti este sa trimiteti o poza sugestiva cu voi si datele personale intr-un mesaj privat pe pagina de Facebook a Mall-ului.
Concursul se desfasoara pe intreg teritoriul orasului Ploiesti si asta incepand cu 1 august pana pe data de 12 septembrie 2016. Organizatorul concursului, societatea SC. Veroskip Trading SRL, are dreptul de a modifica regulamentul si nu numai si impune ca varsta minima de participare la concurs sa fie de 18 ani impliniti la data inceperii campaniei, persoana avand domiciliul stabil sau resedinta in judetul Prahova. Castigatorul care va fi ales, bineinteles, va trebui sa furnizeze organizatorului toate datele care ii sunt solicitate, acesta fiind un alt aspect furnizat de catre regulamentul impus. In concluzie, AFI Palace Ploiesti te asteapta cu poza ta alaturi de datele personale, ca la final de campanie, sa aleaga fericitul castigator. Mai jos puteti vedea si cateva dintre participante.