Jul 25

Submarcile brandului Armani

Submarcile brandului Armani

Emporio Armani: Emporio Armani, destinată în special segmentului profesional tânăr din grupa de vârstă 25-35 de ani, oferă modele moderne și contemporane care sunt relevante pentru clienții vizați.

EA7: Linia EA7 a fost inspirată de fotbalistul ucrainean Andriy Shevchenko, care în acel moment a jucat pentru A.C. Milan și a purtat tricoul nr. 7. A fost creat pentru toți cei care iubesc stilul excepțional și doresc să-și maximizeze experiența din activitatea sportivă. Această etichetă de modă satisface o gamă largă de sport, inclusiv alergare, fitness, golf și sporturi de iarnă. Gentile EA7 sunt create special pentru femeilesi barbatii pasionati de stilul sportive-casual.

Armani Jeans: Aceasta este cea mai mică gamă de îmbrăcăminte Armani. Această marcă Armani este destinată segmentului de valoare care este linia de semnătură a segmentului premium. Destinata neapărat adulților tineri din grupa de vârstă de 18 până la 30 de ani, colecția Armani Jeans oferă o linie de îmbrăcăminte trendy, dar la modă și luxoasă.

A / X Armani Exchange: Aceasta este marca licențiată de lanțuri de magazine care vand cu amănuntul pentru casa de modă Armani. Acest lucru servește ca mărturie finală a puterii mărcii. Oferind întreaga gamă de accesorii Armani Exchange oferă clienților noștri senzația completă de modă de lux a lui Giorgio Armani. A / X Armani Exchange oferă un mod casual de o calitate bună – exact ceea ce dorește piața de masă a consumatorilor.

Armani Junior: Acest brand de moda pentru copii a fost conceput special pentru sugari și copii. Brandul este cel mai bine cunoscut pentru simplitatea sa sofisticată, confecționarea elegantă și culorile clasice. Luând inspirație din linia pentru adulți, materiale somptuoase și atenție la detalii sunt combinate pentru a crea o colecție sinonimă cu calitatea.

Aceste sub-branduri îi ajută pe Giorgio Armani să opereze în multe segmente ale pieței îmbrăcămintei si incaltamintei la modă. Dar asta nu e tot. Nu numai că Armani ocupă mai multe segmente din aceeași categorie de produse, dar și multe categorii diferite de produse.